Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~izkap2 | użytkownik

imię i nazwiskoIzabela adresPoznan zarejestrowany02.11.2008 @16:18:51 ostatnio na stronie26.12.2016 @22:43:47
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypeizkap2 Gadu-Gadu12119882
digarty219 komentarze4142 posty na forum1

komputer / sprzęt
wcześniej canon PS A85 i S2IS,aktualnie - canon 450D + canon 18-55 + sigma APO DG 70-300 macro a od niedawna sigma 10-20mm

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~alpago2a    07.06.2009 @14:19:32
hej wiesz ciekawie to raczej nie jest bo tu gdzie mieszkam nigdy nie ma zachodu słońca i gdy robie takie zdjecia z długim czasem naświetlania dół wychodzi fajny a góra albo biała plama albo szaro i do bani myslałem nad zakupem jakiś filtrów kolorowych połówkowych to chyba jedyna opcja czy może masz jakieś inne pomysły z chęcią wysłucham
~kmalo    07.06.2009 @13:47:50
dzięki
~MagdalenaMichalak    07.06.2009 @04:23:34
dziękuje za odwiedziny i pozdrawiam
_______
Co dla mnie ważne?
Przekaz, nastrój, emocje...
Techniczne walory na drugim miejscu!
~ARRESS    07.06.2009 @02:22:48
nie zastanawiałem się skąd Lech pochodzi ale skoro poznańskie to może być, pozdrawiam:D
~ARRESS    02.06.2009 @10:57:29
dzień dobry coś ostatnio Cię nie widać...
~GrzegorzFranek    28.05.2009 @17:51:47
Dzięki śliczne i pozdrawiam urlopowo
~texx    06.05.2009 @09:27:59
to nie wiesz co tracisz
~Clea    05.05.2009 @21:20:27
Dziękuje koleżanko poznanianko. poznanianki to fajne koleżanki miłego wieczoru. będę się gapić na Twoje foty
~Clea    05.05.2009 @21:10:33
Cześć Izabelo
świetna galeria. Takie klimaty, jak lubię. Widzę, że masz sigmę 10-20. Fajnie chodzi z canonem ? I czy rzeczywiście jest warta tego, co o niej piszą ? a może o nim ?
Pozdro serdeczne!
~krejzolka    05.05.2009 @20:47:32
dziękuję
_______
Tworząc swój własny świat...
~kokaineriddim    05.05.2009 @20:09:55
dziękuję
_______
Piękno jest tym, co czujesz wewnątrz i co odbija się w twoich oczach.
~lovelypoznan    01.05.2009 @10:03:16
Witam.Wpisz w google Śnieżycowy Jar tam znajdziesz więcej informacji...........pozdrawiam........
_______
~max777    30.04.2009 @21:11:14
mialem na myśli wydlużenie minimalne czasu naśw. wtedy byloby moim zdaniem bardziej czystsze, ale to moje zdanie. Nie mniej uważam że masz ciekawe pfolio. Pozdrawiam
~Anbyr    30.04.2009 @20:33:45
Wielkie dzięki za odwiedziny i ocenę
~mychna    28.04.2009 @20:54:07
pięknie dziękuję
miłego wieczorku
_______
...''Piękne rzeczy nic nie znaczą. Nic.
Jeśli ludzie, z którymi żyjesz, nie mają pięknego wnętrza, to cała reszta się nie liczy.''...
/Bente Petersen/
~raagoon    28.04.2009 @10:55:02
sprawdze jesio w domu, ale foto zaczyna mi się podobać
_______
Większość tradycyjnych satanistów to bardzo mili ludzie.
[T. Pratchett, "Dobry omen"]

~izucha1    28.04.2009 @08:00:27
To nie filtr, tylko słońce tak odbijało Pozdrawiam
~adachorzech    27.04.2009 @10:02:08
dZIĘKI.
_______
Próbuję próbuję...uczę się, słucham, czytam
~dzidek75    26.04.2009 @20:21:09
Dziękuje ślicznie. Jak Ci sie sprawuje sigma 10-20
_______
Zapraszam na http://www.dzidek75.digart.pl
~Vegger    25.04.2009 @22:20:04
Na tym co je orzeszka to tak. Na innych nie...
~Kangaroo54    25.04.2009 @21:54:06
Podziękowania z życzeniami udanego i spokojnego weekendu!
~ers    23.04.2009 @06:13:17
Dzięki. Pozdrawiam.
~ARRESS    23.04.2009 @00:39:00
~KRULEWNA    22.04.2009 @18:54:13
Własnie że nie wyszedł się przywitać ale za strachu uciekłam bo właśnie myślałam że będzie
_______
W całą naturę wtopiona jest miłość. Trzeba mieć tylko otwarte oczy.
...............zapraszam ...............
~dostojewski    22.04.2009 @06:02:58
dziekuje serecznie i pozdrawiam tez poogadam
_______
Najwiecej krzycza CI ,którzy nie maja nic do powiedzenia
Gdy medrzec wskazuje ksiezyc-głupcy patrza na palec"
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 25 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt